Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

joi, 14 mai 2009

Sa fii mereu iubirea mea...

Iti mai aduci aminte?
Era chiar pe la inceput,
Atunci cand noi ne-am cunoscut
Si nu vroiam sa stie lumea ca noi doi ne iubim,
Vroiam sa ne ascundem si in noapte sa fugim,
Mergeam la rau, la locul nostru de facut baie,
Stateam imbratisati in apa si in ploaie,
Ma asteptai pe banca in fiecare seara
Si ne iubeam ca si-n intaia oara,
Sa stai departe de mine o clipa nu vroiai
Si cand aveam de lucru veneai si m-ajutai.

Iti mai aduci aminte?
Cum ne iubeam cu dor fierbinte,
Cum ne tineam de mana
Si ne plimbam sub cer cu luna,
Cand tu erai bolnav,
Cum veneam sa te ingrijesc,
Nu conta ca puteam sa ma racesc,
Cum iti furam saruturi de pe geam
Si de la poarta te strigam,
Cum ne batea inima cand ne vedeam
Si cum toate bancile le mai stiam.

Iti mai aduci aminte?
Cand ne-am promis sa nu ne despartim,
Noi doi vesnic sa ne iubim,
Cum nu vroiai sa ma mai lasi sa plec
Si ajungeam mereu tarziu acasa,
Ma aparai mereu de tot ce era in jur,
Cum mana ta imi mangaia obrazul
Si buzele tale ma sarutau peste tot,
Pentru nimeni si nimic nu mai aveam loc,
Eram doar noi si ne iubeam in taina si tacere
Si tremuram unul langa altul de placere.

Imi mai pastrezi si acum aceasta iubire?
Stiu, cand ne-ntalnim ma sorbi dintr-o privire,
Nu vreau sa ramana totul doar o amintire,
Ma iei de mana si-mi vorbesti duios,
Imi improspatezi sentimentul acela frumos,
Cand nu sunt un timp pe langa tine,
Imediat mergi si intrebi de mine,
Vrei sa ma ai mereu aproape,
In fiecare zi si-n fiecare noapte,
Imi trimiti mesaje si ma suni,
Rogi sa ma-ngrijeasca ingerii cei buni,
Cand dupa o vreme iar ne intalnim,
Vrem sa nu ne mai oprim, sa ne tot iubim,
Si de vreau sa evadez din lumea mea, stii bine,
Eu voi calatori mereu, sa ma iubesc cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu