Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

joi, 14 mai 2009

Ah! Iubire... E bine sa fi indragostit

Creste iarasi sufletul in mine,
Cand stai acum si te gandesti,
Ce drag imi poate fi de tine,
Cand te vad si imi zambesti.

Inima-mi bate mult mai tare,
Cand in brate vrei tu sa ma ti,
Lumea pare acum mai mare,
Cand te sarut si nu te abti.

Imi trec incet prin corp fiori,
Cand ochii tai ma tot privesc,
Nu-i nevoie de-un buchet de flori,
Ca sa pot sa-ti spun ca te iubesc.

Chiar si lacrimile pot fi o placere,
Cand poti avea parte si de bucurii,
Si orice problema ai avea, ea piere,
Caci in iubire parca am fi copii.

Cand ma inconjori cu atata duiosie,
Atunci cand dorm la pieptul tau,
Nu ma intereseaza nici o galagie,
Eu sunt a ta iar tu ramai al meu.

Cuvintele tale directe ma incalzesc,
Cand gandul meu e inghetat si mic,
Doar mangaierile tale ma-nblanzesc,
Cand sunt revoltata pe-un nimic.

De-ai putea ramane asa ca la-nceput,
Fara sa incerci sa urci la alt nivel,
Sa-ti simt buzele moi la fiecare sarut,
Caci pentru tine eu voi fi mereu la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu