Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

luni, 28 noiembrie 2011

Faze comice partea III (detz de rom). Domnul Gogu', elev la scoala de soferi

Domnul Gogu' a fost plecat la rude in tara timp de doua saptamani asa ca a ramas ca la intoarcere sa-si sune instructorul pentru o noua programare... Zis si facut, Gogu' il suna pe instructor sa vada cand are loc in program si pentru el...
Gogu': Alo!?! Buna ziua, Gogu'-i la telefon, ne-am inteles ca va sun cand ma intorc de la neamuri acasa....
Instructorul: Buna Gogule', na' cum te-ai petrecut? Ti-ai revenit? ca avem treaba multa...
Gogu': Pai da, bine o fo' domn instructor, ca-ntre neamuri acuma stii cum ii, cu bune cu rele, cu batai de cap, cu un detz de ceva... pai na' si de aia v-am sunat sa clarificam cand ne putem intalni si sa vedem unde si la ce ora...
Instructorul: Bine Gogule' daca zici ca ti-o fo' bine, pai ce zici de joi dimineata de la 8 ca acuma esti odihnit, e bine?
Gogu': Vaaii, pai cum asa de dimineata, io' la ora aia inca dorm... nu se poate mai tarziu ca na' nu-s eu om de prima mana, is' deja uzat...
Instructorul: Pai bine Gogule' atunci la cat preferi, la ora 12 sau la ora 14?
Gogu': Iooi, buna oferta, pe la 14 ii numa' bine, oi' fi prezent de numa' numa'...
Instructorul: Pai asa trebuie, sa fi prezent si fizic si psihic. Asa ramane atunci cum am stabilit, joi la ora 14! O zi faina sa ai Gogule'!
Gogu': Daa, multam' faina... ne vedem joi... la revedere!
Si vine si ziua de joi, vine ora 14, apare si Gogu' urca la volan, isi fixeaza scaun, oglinzi, centura si da sa plece... dar instructorul il opreste...
Instructorul: Mai Gogule' ce miroase a alcool, tu ai baut ceva?
Gogu': Cum sa beau, hic...esti culmea... da pot eu sa conduc masina asta beat? N-am baut nimica domnule'...
Instructorul: Ma' Gogule' nu ma mintii, simt ca mirosi a alcool, zi drept ce-ai baut?
Gogu': Bine acuma daca tu chiar insisti... am baut si eu un detz de rom sa prind curaj, ce-i rau in asta?
Instructorul: Pai cum ma' Gogule' sa vii la ora de conducere baut? Pai ce instructor sunt eu daca te las pe tine sa conduci trancanit? Si ce o sa-mi faca mie nea' politaiu' de-mi simte mirosind masina a alcool!?!
Gogu': Hai ca tratez eu cu el de are vreo treaba cu noi, ii spun clar in fata ca numa' eu am baut un detz de rom, numa' atata, ca n-am baut mai mult.... hic, vorbesc serios!
Instructorul: Imi pare rau Gogule' dar azi nu putem conduce, amanam pe alta data, da' atunci sa vii treaz ca altfel ne lasam de condus, asta' nu-i treaba!
Gogu': Ma' da' acuma de ce esti rau? Pai ti-am spus si adevaru' ca am baut doi detzi de rom si sunt in stare buna de condus deci... eu nu te inteleg!?! trebuia sa iei si tu o inghititura, altfel te-ai mai fi simtit, ha ha hic
Instructorul: Gogule' m-ai dezamagit, ai zis ca ai baut un detz, acuma-s deja doi, daca mai stam mult la taclale aflu c-ai baut o sticla intreaga... hai sa fim seriosi, beat nu se conduce! Fii intelegator si hai sa o lasam pe alta data...
Gogu': Fie, hai ca facem cum vrei tu, nu de alta da' te stiu baiat finut si ne intelegem bine ca altfel nu m-as fi lasat asa usor... Multam' faina ca ma sustii, esti un prieten bun, cand ai timp poate mergem la o dusca de ceva impreuna, cine stie... hic.... aaa da' tu nu bei, am uitat, da nu-i bai asta ca beau io' ha ha hic
Instructorul: Bine Gogule' mergi acasa de te culca, lasa bautura ca te strica! si n-o sa ai nici carnet de sofer in ritmu' asta...
Gogu': Ai dreptate, ma' sa stii ca ai dreptate... na' ma duc, te mai sun eu sa clarificam... intelegi tu... ceau'

The End....

***Aventura lui Gogu' de a obtine carnetul a continuat, de aceea mai e de spus o mica poveste de dupa...
Gogu' dupa "lupte seculare" care au durat doi ani a luat si carnetul :))... prima data cand a dat a luat sala si a cazut la condus iar apoi a inceput sa cada la sala de mai multe ori... a platit mai apoi suplimentar o suma de bani doar pentru a mai beneficia de o noua tura de cursuri explicative, zile in care se prezenta primul in fata usii cu 5 minute inainte de deschiderea sediului si pleca la orele amiezii cand nu mai rezista fara romul sau :P... cand s-a reprogramat sa dea sala, in prima tura a vrut sa-i dea pe politisti in judecata sustinand ca lui i-au stricat pc-ul deoarece atunci cand el atingea monitorul sarea brusc de la chestionarul 1 la chestionarul 7 si tot asa astfel ca termina foarte repede examenul fara sa aibe ocazia sa dea si raspunsuri la toate chestionarele... s-a elucidat cazul ca Gogu' e putin "distrat" si n-a mai fost dat nimeni in judecata, era clar ca el odata ce a atins monitorul uita sa-si mai retraga degetul :))... dar nu se stie cum, Gogu' are carnet... nu stim exact cum arata sau ce masina are acum ca sa ne putem feri de el pe strada dar unul dintre turbatii de la volan pe care-i mai intalnim poate fi el :))

Si cam atat... :)

Un comentariu: