Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

luni, 28 noiembrie 2011

Faze comice partea I (ochelari). Domnul Gogu', elev la scoala de soferi

Era o zi de toamna cand domnul Gogu' de 65 de ani s-a hotarat sa faca scoala de soferi pentru a obtine permisul de conducere. Unii au zis ca e cam tarziu pentru o astfel de dorinta, altii ca nu o sa il dea nimeni la cat e de zurzuliu' sau ca poate "crapa" la volan de batranete... insa Gogu' nostru avea ambitie, chef, nervi si era tare vesel la volan... iar de distrat te distra de fiecare data...
Si incepem cu primele dialoguri dintre Gogu' si instructorul sau in timpul conducerii...
Instructorul: Gogule' tu vezi ceva? Ca tare te strambi prin parbriz si pare-mi-se ca tu nu vezi bine!
Gogu': Domn' instructor, pai eu inca vad ca am doi ochi dar nu vad lumea-n clar atata tot...
Instructorul: Pai Gogule' tie iti trebuiesc neaparat ochelari sau ai deja?
Gogu': Am, am cum sa nu am, ham ce n-am eu... dar i-am lasat acasa...
Instructorul: Pai de ce mai Gogule', nu iti erau buni acuma la condus? Numa' bine ne vedeam in clar si nu te mai strambai la lume!
Gogu': N-are rost ca nu sunt buni, n-am de ce sa-i port in buzunar degeaba...
Instructorul: Pai cum Gogule' sa nu fie buni, mergem dupa ei acasa!
Gogu': N-are rost va spun eu, au lentilele sparte, deci nu vad nimic cu ei...
Instructorul: Aoleu Gogule', pai trebuie sa-ti faci alti ochelari, nu poti sa te chioresti asa pe strada!
Gogu': Bine, am sa-mi fac, ora viitoare ma prezint cu ei...
Vine saptamana urmatoare Gogu' la condus intr-adevar cu o pereche noua de ochelari si incep iar discutiile...
Instructorul: Eiha Gogule' da' vad ca ti-ai facut ochelari, ai procedat corect, acum urca in masina si hai sa-i dam bice'...
Gogu': Pai v-am spus ca-mi fac ochelari si mi-am facut, ce atata... mmnn, nah hai sa mergem...
In timpul condusului instructorul observa ca Gogu' se tot uita peste ochelari, deloc prin ei si iar intra-n vorba...
Instructorul: Gogule' da' de ce nu te uiti mata' prin ochelari daca tot i-ai facut si ii porti pe nas? Ca te vad cum te chinui sa te uiti tot peste ei...
Gogu': Acuma ma intrebi si tu prostii... cum sa ma uit prin ei cand nu vad nimic in clar si ma dor ochii din cauza lor?
Instructorul: Pai da' nu tu ti-ai facut, n-ai vazut ca nu ti-s buni? De ce ai mai dat banii pe ei?
Gogu': Pai nu mi-ai zis sa-mi fac alti ochelari, ca la aia' vechi is' lentilele sparte?
Instructorul: Pai bine mai Gogule' da' doara' nu eu am sa-i port ci tu, trebuia sa ii verifici bine, nu sa-i cumperi pe degeaba, nu-i pacat de bani?
Gogu': Da-i naibii de bani, ca au costat 5 lei, i-am luat din piata de la rusi, de acolo imi fac cumparaturile, nu dau eu bani seriosi pe ochelari d-aceia mai bengosi, aia-s pentru smecheri nu pentru mine...
Instructorul: Pfai Gogule' da tu nu esti om normal, nah lasa-i naibii de ochelari, da-i jos si hai sa terminam ora de conducere ca si asa ne-am foit destul...

Urmeaza partea II...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu