Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

marți, 4 noiembrie 2014

Odă morții mele...


Am sa-mi pun o masca parca pentru-n bal mascat
Si-am sa stau fara suflare ca un peste pe uscat,
Astept sa vad cine ar vrea in viata sa ma stie
In caz ca nu ma mai trezesc, sa poata sa ma invie.

Si imi voi inchide ochii plini de lacrimi si-am sa plec
Murind intr-un mod necunoscut atat de sec
Si sufletul imi va calatori pana dincolo de stele
Dar promit c-am sa ma intorc pentru voi cu tot cu ele.

Eu momentan exist dar nu vreti sa stiti de mine
Nu vedeti daca zambesc, daca  mi-e  rau sau bine
Dar cand de nicaieri o durere oarba va loveste
Se prea poate sa fi murit si nimeni nu va mai iubeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu