Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

luni, 23 octombrie 2017

La revedere Bubu... nu te vom uita!

La revedere Bubu, acum nu trebuie să te mai necăjești, e bine,
Să nu îți fie frică de nimic, Tata are iarăși grijă acolo sus, de tine,
Nu ai fost singură niciodată chiar daca uneori așa ți se părea,
Au fost momente grele și pentru noi și pentru tine, dar lumea te iubea!

Doamne,  ai luat fericire, ai luat suflet, ai luat bucăți din mine,
Am tot încercat să fiu tare mereu pentru altcineva,
Aveam ”lozinca” mea că mă descurc și totul va fi bine,
Dar nu credeam că ai să mă desparți încet și de familia mea.

Nu mai am cum să joc domino și remi cu Bubu mea,
Nu ne mai invită la ”banchet” cum zicea și făcea Ea,
Nu mă mai așteaptă nimeni cu pogăcele la tramvai,
Ca să-mi ureze ”Mimi, spor la muncă, o zi bună să ai!”

Am râs, am plâns, am copilărit, am călătorit împreună,
Ai făcut tot ce puteai să faci, să completezi ce ne lipsea,
Acum 5 ani când ai paralizat, Bubu te-am pierdut puțin,
Dar erai acolo, însă acum nici de mână nu pot să te mai țin...

Ce urmează  Doamne, să mă lași singură pe lume?
Crezi că n-am fost destul de singură și-așa?
Îi chemi pe toți ce mă iubesc, pe rând la Tine
Și ca ei nu mă iubește și nu mă va iubi în veci nimenia!

Te rog Doamne, ajunge, ține sănătoasă familia mea,
Sau mai bine zis puținul ce-a mai rămas acum din ea.
O altă încercare cruntă te rugăm nu ne mai da,
Sincer după atâta suferință, eu una nici ca-ș mai putea.

N. Gitty 17.12.1933 - 21.10.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu