Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

luni, 21 august 2017

La revedere Tată... Te iubesc!

De ce l-ai luat pe Tata, Doamne?
De ce nu ai dat un semn de suferința sa?
De câte ori te-am rugat eu, Doamne
Să nu descompletezi familia mea!

Nu mai am pe cine strânge în brațe,
Nu mai putem râde împreună la cafea,
Nu mai facem langoși și plăcinte
Și nimeni "Mimiii" nu mă va striga!

Mi-ai luat un prieten bun, Doamne
Și știi că n-aveam decât vreo doi,
E vorba de Mama și de Tata, Doamne
Și uite acum ce legume ai făcut din noi!

Nu mai am lacrimi destule, Doamne
Și nu-l mai pot aduce niciodată înapoi,
Dar mai lasă-l pe Tata să ne viziteze
Și te rog nu o lua și pe Mama sus la Voi!

Tată, te-am iubit și te vom iubi enorm, Tată!
Ai fost un om atât de săritor și bun,
N-ai văzut câți au venit ieri să te vadă?
Nu te-ai ridicat și n-am știut ce să le mai spun...

Nu ne mai "divănim" cum ziceai tu mereu, Tată,
Nu mai facem alte poze de familie, ne lipsești,
Dacă o să dăm de greu, alții ca tine n-or fi să ne ajute,
Și pentru ce om ai fost tu Tată, sper ca lumea să nu te uite! :(

Reingruber H. 30.01.1960 - 19.08.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu