Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

marți, 3 noiembrie 2015

În genunchi

Am căzut de atâtea ori cu sufletu-mi încărcat în palme încât mă mir că încă nu se văd rănile de la genunchi.
Am căzut de fiecare dată în fața tuturor, iubindu-i... iar singura care s-a oferit să mă ridice de jos am fost tot eu, ceilalți aveau ochi dar nu ca să mă vadă... și i-am iertat chiar dacă au ales să se răzbune pe mine pentru greșelile lor.
E un chin să îngenunchezi în fiecare zi cu zâmbetul pe buze, așteptând cuminte, parcă să apară acel călău care-ți va tăia până la urmă capul...

2 comentarii: