Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

duminică, 10 noiembrie 2013

Ţipă muza-n naftalină




Te iubesc, e tot ce pot sa spun
Te iubesc, as vrea sa mai raman,
Am alergat prin lumea asta toata
Sa pot sa te iubesc macar o data.

Te iubesc, din prima noastra clipa
Te iubesc, da-mi este  frica,
Te urmaresc cu ochi pierduti si goi
Ca nu cumva sa-mi dai sufletu-napoi.

Te iubesc, nu pot sa nu o fac
Te iubesc, ca-mi esti pe plac,
Orice clipa langa tine e-o comoara
Dar cand pleci inima incepe sa ma doara.

Te iubesc, in fiecare zi din an
Te iubesc, fara sa am vreun ban,
Imi zambesti cu gropite-n obrajori
Iar cand ma saruti pe frunte, ma omori.

Te iubesc, chiar daca viata-i grea
Te iubesc, pentru ca inima te vrea,
Te imbratisez cu atata bucurie
Dar nu-ntelegi cat imi placi tu mie.

Te iubesc, in orice anotimp
Te iubesc, te rog sa simti ce simt,
As vrea sa pot sa fiu numai al tau
Intelege, te doresc si-mi este greu.

Te iubesc, fara sa te dezbraci
Te iubesc, doar saruta-ma si taci
Fa totul usor precum vorbesti
Si bucura-ma cu tine pana mai esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu