Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

marți, 9 noiembrie 2010

N-a fost să fie…

Îmi plăcea mirosul tău de bere,
Când dormeam şi tu veneai să mă priveşti
Şi am făcut noi multe şi mai câte
Dar din toate acum nimic nu mai găseşti.
Printre lacrimile mari de ploaie
Doar un zâmbet şters de soare mai zăreşti,
Am strâns amintiri şi plăcute şi amare
Dar un suflet bun degeaba mai cerşeşti.
Au fost promisiuni şi lucruri bune spuse cu duiumul
Dar din toate astea n-am crezut nici unul.
Mă uitam cu admiraţie la chipul tău drăguţ
Ştiam că eşti un laş că nu te-ai pregătit să lupţi,
Dar am avut încredere în tine că eşti un om cu cap
Capul îţi e încă la plimbare şi cazi prea des la pat.
Eşti încă tânăr şi nu ştii ce vrei de la viaţă
Dar să fii atent copile că eşti deja la capătul de aţă.
Când toţi te priveau altfel şi te făceau un mincinos
Eu ţi-am fost alături şi ţi i-am întors pe dos,
Te încurajam şi eram mândră de realizarea ta
Tu m-ai alungat departe fiindcă nu-ţi păsa.
Dacă negativismele si reproşurile eu le-aş fi ştiut
Nu mă amăgeam cu tine omule de la-nceput,
N-aş fi renunţat la toţi şi toate ca să-ţi fie bine
Dar am să-nvăţ să mă gândesc de-acum mai întâi la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu