Introducere...


"Totul e o artă în viața asta, orice mânuiești iese mai bine dacă ai idei, ești creativ și îți păstrezi sufletul mereu tânăr.
Întotdeauna necunoscutul va atrage curioși dar ca să fii un om frumos și apreciat nu trebuie să te dezbraci!"

luni, 27 septembrie 2010

Povestea lui Miţi Şmiţ...

Hello, eu sunt Şmiţ... Miţi Şmiţ :), gri dungat dar nu sunt tigru, de-as fi fost era mai bine, eram un pisic cu clasa, aveam blana matasoasa, eram mare si temut, de golanii din cartier stiut, aveam la brat cateva pisici, mama doamne ce gagici, dar n-am avut norocul asta, sunt doar un motan obisnuit, caraghios si plictisit.



Aici eram afara pe teren, doar ma stiu agent secret, bineinteles stapanii nu stiu ei nimic concret, ma prefac ca zburd intr-una, ca alerg, ca sunt energic, dar cand vad alte pisici prin zona, nu va mint devin alergic, fac urat, molfai si scuip ca nesimtitu', ce sa faci asta mi-e ticu'.



E miscare-n iarba sau tufis, am privirea in crucis, vin din dreapta, fug in stanga, vin din stanga fug de-a dunga, ma urc in varf de copaci, tu ma vezi, dar te rog taci!... ca de ma afla dusmanii, imi vei da pe doctori banii si apoi mi te vei plange, cum ca nu te-ascult deloc si ma-nchizi iarasi la bloc si de eu nu ies afara stii ca-ti miaun mai non-stop si te cauti sa-mi pui dop!



Cand eram mai mic vroiam sa fiu un balerin, cand am mai crescut putin mi-am dat seama ca nu mi-ar sta bine si am zis ca de la asta ma abtin, m-am gandit sa ma apuc de sport, pot sta drept ca o lumanare pus pe tort, stiu sa fac tumbe, rostogoliri, sa fac spectacol si tu sa ma admiri!



Asta-i una din momentele mele preferate, sa dorm si sa visez frumos, ca sunt Pegas, ca sunt mare si falos, pot sa zbor, ca doar am aripi, am si coada mai stufoasa, asa-i ca sunt pisica cea frumoasa? tu nu poti face ca si mine, nici nu te-as sfatui stii bine, ca te iau oamenii in halat, zic ca ai luat-o razna si-i pacat!



Aici sunt la salonul de infrumusetare, imi prinde bine statul putin la soare si apoi la spalatu' pe-aripioare, ca sa fiu curat si mai pufos, sa pot dormi in pat ca printu' nu in cosu' de pe jos.




Imi place sa ma uit de-aproape la televizor, sa stau calm, sa-mi leagan un picior, stapanu meu nu poate viziona un film mai linistit, ori se uita la mine! ori nu mai vede nimic!



Crezi ca la calculator, au liniste de mine? De unde atata bucurie, fac tot ce-mi place mie! eu vreau sa le atrag atentia, sa ma ascund si sa ma joc, sa le sar pe tastatura, sa-mi bag botu' peste tot... degeaba imi spun ei: "da-te jos!", eu intr-o secunda le-am intors casa pe dos!



Asta e-o urata faza, m-au prins tocmai cand m-am imbatat si stateam mai dezordonat pe pat, n-aveam chef de mers la munca, nu-mi gasisem o iubita inca, altii poate aveau copii, mie imi statea capu numai la prostii.



Aici ma vedeti in dreapta-n colt, nervos ca mi-am adus nevasta-n casa, am poftit-o si la masa, as fi vrut sa-mi faca poate si urmasi, dar ea: "NU!! fugi de-aicea, Mars!"... Dar eu nu sunt Mars, i-am zis de atatea ori, nu o interesa si ma privea cu ochii ei albastri de-mi dadea fiori...



Aici tot eu sunt, intr-o stare agitata, de mi s-a zburlit blanita toata, nu stiu cine m-a speriat, dar vezi si tu ce urat pot sa ma fac? Am si farurile aprinse, franele imi sunt intinse, coloana imi este arcuita... sa fug daca imi este frica!?!



Cam asta e povestea mea in mare, cu bune si cu rele, cu dulci si cu amare...
O sa ma ascund in iarba-mi verde, deasa, cand o sa ies din casa si nu cumva sa uiti de mine... trebuie sa fi atent, ca sunt cu ochii pe tine!

3 comentarii:

  1. fain d tot Miţi Şmiţ asta:)
    imi plac mult pisicile asa ca postarea asta m-a facut sa zambesc
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca-ti plac si mie imi plac :); despre el iti vorbeam, el e Miţi Şmiţ al meu, pacat ca nu il pot fotografia in toate fazele sau sa reusesc sa il filmez, ca atunci sa vezi ce comedie ar iesi... cu placere de fiecare data :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Noella,
    Si eu iubesc animalele, in special pisicile, si m-a impresionat placut povestea lui Miti Smit. E scrisa cu umor si sensibilitate, la fel ca si restul blogului. Tine-o tot asa! :)

    RăspundețiȘtergere